COMUNICATE PRESA

 

12.04.2021

În perioada: marți, 13 aprilie - vineri, 15 aprilie 2021, R.A.D.E.T. Constanța va distribui factura fiscală acelor asociații de proprietari care nu au transmis încă o adresă de e-mail pentru comunicare acesteia.
Programul de distribuire al facturilor de la punctele termice cunoscute asociațiilor, este:

- Marți: 13 aprilie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
- Miercuri:14 aprilie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
- Joi: 15 aprilie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00.

Începând cu data de vineri, 16 aprilie 2021, reprezentanții legali ai asociațiilor de proprietari care nu au ridicat factura de la punctul termic, o pot ridica de la sediul R.A.D.E.T. din strada Badea Cârțan nr.14A - Ghișeu Registratură.
Rugăm asociațiile de proprietari să ne comunice o adresă de e-mail validă necesară expedierii facturii, astfel încât să se evite pe viitor deplasarea la punctul termic, cât și ca măsură de prevenție contra COVID-19.
Totodată, rugăm restanțierii să își plătească serviciul prestat de noi.
Vă mulțumim !



07.04.2021

Anunţ important pentru reprezentanţii asociaţiilor de locatari/proprietari

Începând cu data de joi, 08 aprilie 2021, până sâmbătă 10 aprilie 2021, reprezentanţii asociaţiilor de proprietari/locatari care nu au transmis până la această dată o adresă de e-mail pentru corespondență, sunt invitați la punctele termice stabilite, să ridice procesele verbale de stabilire a consumurilor de energie termică aferente lunii ianuarie 2021, după următorul program:
• Joi: 08 aprilie 2021 - în intervalul orar 14:00 - 16:00;
• Vineri: 09 aprilie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
• Sâmbătă: 10 aprilie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;

Reprezentanţii legali ai asociaţiilor de proprietari au obligaţia să împartă consumurile de energie termică pentru fiecare beneficiar de ajutor în parte şi să depună borderourile respective la una dintre casieriile R.A.D.E.T. Constanța în intervalul orar 08:00 - 12:00 și 12:30-16:30 sau în format electronic la adresa ajutoare@radet-constanta.ro.
În borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutoare de încălzire pe care reprezentanții asociațiilor de proprietari le înaintează către R.A.D.E.T., consumurile de energie termică aferente fiecărui beneficiar vor fi exprimate în mod obligatoriu în MWh.
Termenul limită pentru depunerea borderourilor cuprinzând consumurile individuale ale beneficiarilor de ajutor pentru încălzirea locuinţei aferent lunii martie 2021, este luni, 12 aprilie 2021 , ora 12:00.
Pentru asociațiile care depun borderourile ulterior termenului specificat, facturile fiscale aferente lunii martie 2021 nu vor mai fi diminuate cu valoarea ajutoarelor. Acestea vor fi decontate în cursul lunilor următoare, după depunerea borderourilor.
Rugăm administratorii asociaţiilor de proprietari ca în condiţiile în care au nelămuriri cu privire la borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutor de încălzire aferente lunii martie 2021, să se adreseze Serviciului Public de Asistență Socială Constanţa situat în str. Unirii nr. 104.
Vă rugăm să păstrați o distanță de minim 2 m față de alte persoane !
Vă mulțumim !



23.03.2021

R.A.D.E.T. Constanța anunță că începând cu data de 25.03.2021 va proceda la citirea contoarelor de energie termică montate la consumatori.
Pentru a vizualiza tabelul cuprinzând planificarea pe zile a citirii contoarelor montate la consumatorii alocați punctelor termice, vă rugăm să accesați site-ul www.radet-constanta.ro, secțiunea Planificari aici.
Cei care primesc factura în format electronic vor primi toate informațiile prin e-mail.
Vă mulțumim !


12.03.2021

Comunicat distribuire facturi R.A.D.E.T.

În perioada: vineri, 13 martie - sâmbătă, 15 martie 2021, R.A.D.E.T. Constanța va distribui factura fiscală acelor asociații de proprietari care nu au transmis încă o adresă de e-mail pentru comunicare acesteia.
Programul de distribuire al facturilor de la punctele termice cunoscute asociațiilor, este:

- sâmbătă: 13 martie 2021 - între orele 08:30-10:30 și 14:00 - 16:00;
- duminică: 14 martie 2021 - între orele 08:30 -10:30 și 14:00 - 16:00;
- luni: 15 martie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00.

Începând cu data de luni, 15 martie 2021, reprezentanții legali ai asociațiilor de proprietari care nu au ridicat factura de la punctul termic, o pot ridica de la sediul R.A.D.E.T. din strada Badea Cârțan nr.14A - Ghișeu Registratură.
Rugăm asociațiile de proprietari să ne comunice o adresă de e-mail validă necesară expedierii facturii, astfel încât să se evite pe viitor deplasarea la punctul termic, cât și ca măsură de prevenție contra COVID-19.
Totodată, rugăm restanțierii să își plătească serviciul prestat de noi.

Vă mulțumim !



08.03.2021

Anunţ important pentru reprezentanţii asociaţiilor de locatari/proprietari

Începând cu data de marți, 09 martie 2021, până joi, 11 martie 2021, reprezentanţii asociaţiilor de proprietari/locatari care nu au transmis până la această dată o adresă de e-mail pentru corespondență, sunt invitați la punctele termice stabilite, să ridice procesele verbale de stabilire a consumurilor de energie termică aferente lunii februarie 2021, după următorul program:
• Marți: 09 martie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
• Miercuri: 10 martie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
• Joi: 11 martie 2021 - între orele 08:30 - 10:30 și 14:00 - 16:00;
Reprezentanţii legali ai asociaţiilor de proprietari au obligaţia să împartă consumurile de energie termică pentru fiecare beneficiar de ajutor în parte şi să depună borderourile respective la una dintre casieriile R.A.D.E.T. Constanța, vineri 12 martie 2021 în intervalul orar 08:00 - 12:00 sau în format electronic la adresa ajutoare@radet-constanta.ro.
În borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutoare de încălzire pe care reprezentanții asociațiilor de proprietari le înaintează către R.A.D.E.T., consumurile de energie termică aferente fiecărui beneficiar vor fi exprimate în mod obligatoriu în MWh.
Termenul limită pentru depunerea borderourilor cuprinzând consumurile individuale ale beneficiarilor de ajutor pentru încălzirea locuinţei aferent lunii februarie 2021, este vineri, 12 martie 2021, ora 12:00.
Pentru asociațiile care depun borderourile ulterior termenului specificat, facturile fiscale aferente lunii februarie 2021 nu vor mai fi diminuate cu valoarea ajutoarelor. Acestea vor fi decontate în cursul lunilor următoare, după depunerea borderourilor.
Rugăm administratorii asociaţiilor de proprietari ca în condiţiile în care au nelămuriri cu privire la borderourile cuprinzând beneficiarii de ajutor de încălzire aferente lunii februarie 2021, să se adreseze Serviciului Public de Asistență Socială Constanţa situat în str. Unirii nr. 104.
Vă rugăm să păstrați o distanță de minim 2 m față de alte persoane !
Vă mulțumim !


<< Precedenta - Pagina 1 din 55 - Urmatoarea >>

 

La data de 05.06.2019 prin încheiere de ședință, Tribunalul Constanța, secția a II-A Civilă, a dispus deschiderea procedurii insolvenței în formă generală prevăzută de Legea nr. 85/2014, față de debitoarea Regia Autonomă de Distribuire a Energiei Termice Constanța, în dosarul nr. 3265/118/2019 desemnând administrator judiciar pe CITR Filiala Cluj SPRL

Termeni si conditii

Absolut toate materialele si fotografiile publicate pe acest site sunt proprietatea RADET Constanta si vor fi preluate in concordanta cu legislatia in viagoare.

Copyright © radet-constanta.ro.
Toate drepturile rezervate.